Duurzaam moet wel leuk zijn

02-10-2019 (10:12) - Campagnes

Kinderen laten oudere generaties graag het belang van duurzaamheid zien. Daarin staan ze niet alleen. Motivaction (2018) toonde in opdracht van Milieucentraal aan dat de helft van de millennials (25-35 jarigen) het maken van duurzame keuzes ook heel belangrijk vindt, thuis en onderweg. Iets meer dan de helft van de millennials wil liefst alleen duurzame vervoersmiddelen gebruiken. De nieuwe generatie wil liefst duurzaam én fun. Auto’s moeten dus zo min mogelijk uitstoten, maar ook lekker rijden en er goed uitzien.
 
Jongeren willen oudere generaties graag zien dat met simpele keuzes al een verschil kunt maken. Maar dat hoeft inmiddels allang niet te betekenen dat je inboet op kracht of plezier. Dat laat Toyota in een nieuwe campagne van DDB Unlimited zien in het bewustwordingsoffensief rond de voordelen van ‘De nieuwe generatie hybrid’.
 

Credits

Toyota Nederland: John de Wit, Luuk Maes, Martijn van de Ven
Pink Rabbit: Ismael Heuvel, Floor Schroeijers, Mireille Lampe
DDB Unlimited: Markus Ravenhorst, Robin Poelman, Friso Ludenhof, Maarten Vrouwes, Robin Mak, Marieke Prette, Marcella Beekman, Job Koopman