Eerste Nederlandse merkcampagne DFS

26-09-2019 (09:00) - Campagnes

In 2014 opende DFS de eerste winkel in Nederland. Dit jaar bestaat de meubelreus 50 jaar waarvan 5 jaar in Nederland. Met inmiddels 6 Nederlandse vestigingen lanceert DFS zijn eerste Nederlandse merkcampagne. Met de ambitie om ook in Nederland de harten te veroveren van consumenten die op zoek zijn naar handgemaakte kwaliteit.
 
Vanuit het inzicht dat de bank een centrale rol speelt in het alledaagse leven ontwikkelde Flirt Creativity het concept ‘Heartcrafted for everyday’. Samen met onder andere regisseur Lisette Donkersloot (Caviar) produceerde het Amersfoortse bureau de kleurrijke merkcampagne. Met een tv-commercial en online video als belangrijkste middelen.
 
Frank Uyt Den Bogaard (creatief directeur Flirt Creativity): “We hebben ons laten inspireren door verhalen die op, naast of onder een bank gebeuren; gevoelens, momenten en uitspattingen. DFS maakt niet gewoon banken, ze creëren plekken waar je kunt doet wat je het liefste doet.”
 

Credits

TV-Commercial
Creative Agency: Flirt Creativity
Creative: Gabriel Mihailescu
Account: Marielle van Schie
Director: Lisette Donkersloot (Caviar)
Producers Caviar: Ilse Joye, Cleo Steyfkens
Agency Producer: Anna Smolovyk
DOP: Robrecht Heyvaert
Sound: Claudio Mendonck
Edit: Brian Ent (Kapsalon)
Client: Sybren van Daalen, Patrick Milne (DFS)