Energize doet nieuwe campagne voor Alabastine

12-09-2018 (10:15) - Campagnes

Met de nieuwe merkbelofte ‘Met gemak de beste’ wil Alabastine het marktleiderschap weer claimen en doe-het-zelvers het vertrouwen geven dat ze de pre-deco klus makkelijk zelf kunnen klaren.


Robin Pas, creative director bij Energize: “We geven klussers die denken zelf niet zo handig te zijn het zelfvertrouwen dat ze het wél kunnen. Met de kwalitatieve producten en het handige platform van Alabastine kan iedereen een reparatie eenvoudig zelf uitvoeren. 


Annemiek te Grotenhuis, Marketing Manager Communications bij AkzoNobel Decorative Coatings: "Als marktleider in vulmiddelen staan we voor kwaliteit. Tegelijkertijd doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat klussers met vertrouwen de klus-voor-de-klus aanpakken. Met handige hulpmiddelen en ons online platform bijvoorbeeld."

 

doe het zelf

De campagne heeft als insteek dat doe-het-zelvers vaak onzeker bij het aanpakken van een voorbehandelingsklus. Daarom stellen ze de klus uit of schakelen een professional in. Alabastine moet consumenten het vertrouwen geven dat ze de klus makkelijk zelf tot een eindresultaat kunnen brengen.Met verbeterde ‘easy to use’ producten, zoals houtrotvuller, vulmiddelen en voorstrijk, maar ook met handige tools en praktische tips op het online platform.