Epson en Usain Bolt promoten printen zonder cartridges

14-10-2021 (10:46) - Campagnes

Technologiebedrijf Epson is een grootschalige samenwerking aangegaan met Usain Bolt, de snelste man ter wereld, voor Europa, Afrika en Rusland. Bolt, achtvoudig winnaar van Olympisch goud, en algemeen beschouwd als de beste sprinter aller tijden, zal het gezicht vormen van een grote campagne voor de EcoTank, Epson’s duurzame printer zonder cartridges.

Usain zal samen met Epson’s EcoTank schitteren in een TV-campagne die later deze week in het Verenigd Koninkrijk en Duitsland begint, en zal verschijnen op billboards, online banneradvertenties, op Point-of-Sale in grote winkels en op Epson’s social media kanalen in overige Europese landen. Onder de slogan 'Just Fill and Chill', zal Usain aantonen dat je met EcoTank-printers van Epson tot wel drie jaar kunt afdrukken zonder cartridges en zonder gedoe. De campagne zal ook benadrukken hoe klanten tot 90% op hun printkosten kunnen besparen met ReadyPrint, Epson’s abonnementsdienst waarbij nieuwe inkt automatisch thuis bij je wordt afgeleverd voordat je inkt opraakt.