Film1 start nieuwe campagne: 'film is leuker dan de realiteit'

22-06-2018 (10:43) - Campagnes

In samenwerking met strategisch design/communicatiebureau Just en productiebureau Supersolid heeft Film1 een campagne gelanceerd om hun nieuwe online service onder de aandacht te brengen.


Abonnees kunnen vanaf heden op hun eigen voorwaarden, waar en wanneer, altijd de nieuwste en meest exclusieve films onbeperkt kijken. Film1 toont in haar campagne herkenbare momenten waarbij een film leuker is, dan de realiteit. De campagne is vanaf heden te zien via TV, OOH en digital.


Met de nieuwe app creëert Film1 een geheel nieuwe en moderne kijkervaring voor haar abonnees. Op basis van het kijkgedrag kunnen gebruikers het exclusieve aanbod van Film1 eenvoudig en gepersonaliseerd ervaren. Het concept, design en de ontwikkeling van de vernieuwde app, dat uitgebracht is op Android en iOS, is uitgevoerd door technologiebedrijf Triple.


Credits

Strategie & Concept: Just
Productie: Supersolid
Digitale media strategie, inkoop & sales: MobPro
Media strategie & inkoop: OMD
Ontwikkeling app: Triple
PR: Deluc AM
Youtube partner: LifeHunters