GAMMA introduceert touchscreen werkhandschoenen

24-10-2017 (08:30) - Campagnes

GAMMA roept klussend Nederland op om van je telefoon je nieuwe gereedschap te maken. Om alle klussers in Nederland hierbij een extra handje te helpen, lanceert GAMMA werkhandschoenen waarmee je tijdens het klussen GAMMA.nl kunt raadplegen zónder ze onhandig uit te hoeven trekken. Klusadvies en andere online services staan centraal in de nieuwste campagne die de Klus&Click propositie lading geeft.
 

Uit een recent klusonderzoek van GAMMA blijkt dat maar liefst 73% van de millennials tijdens het klussen klustips opzoekt op de mobiele telefoon, waarbij 1 op de 10 zelfs de telefoon beschadigt. De touchscreen werkhandschoen is dé oplossing voor dit herkenbare probleem en is gelimiteerd verkrijgbaar bij alle GAMMA bouwmarkten. Klussers kunnen in voorbereiding op en tijdens het klussen op de website terecht voor onder andere klusadvies, een voorraadcheck en een live chat met medewerkers in de bouwmarkt. Met Klus&Click laat GAMMA zien dat het naast alle klusproducten ook verschillende online services aanbiedt om de klus gemakkelijk te maken.
 

Dankzij een intensieve samenwerking tussen Isobar, Joe Public, Giesbers Communicatie, Merktroubadour, iProspect en Mindshare is is de campagne in alle kanalen volledig doorgevoerd. 
 

Credits

Isobar - Campagneconcept, handschoenen en online middelen
Joe Public - Klus&Click propositie, TV en radio
Giesbers Communicatie Groep - Fotografie, folder en POS
iProspect - Online media
Mindshare - ATL media 
Merktroubadour - PR