Green Card van Bunq gelanceerd met #GreenMadeEasy campagne

21-01-2020 (12:02) - Campagnes

De Nederlandse bank bunq heeft de Green Card gelanceerd en heeft influenceer marketing bureau 2sixtyfive gevraagd om dit nieuwe product in zes landen op de kaart te zetten. De roestvrijstalen bankpas is ontworpen voor iedereen die op een eenvoudige manier mee wil helpen de planeet groener te maken en kan aan bijna elke betaalrekening gekoppeld worden.
 
In de campagne #GreenMadeEasy ligt de focus op het gemak en de persoonlijke voldoening die deze bunq Green Card met zich meebrengt. Voor elke 100 euro die men met de kaart betaalt, plant bunq in  samenwerking met Eden Reforestation Projects een boom. Via de bunq app kunnen gebruikers in één oogopslag zien hoeveel bomen er al geplant zijn.
 

Roxeanne Hazes

Een aantal internationale influencers in Nederland, Duitsland, Frankrijk, België, Spanje en Oostenrijk laat de komende weken zien hoe belangrijk én makkelijk het is om ‘groen te gaan.’ Sinds maandag 13 januari roepen onder anderen Roxeanne Hazes en Alex Schauer hun fans op om te helpen bij het planten van extra bomen door gebruik van de bunq Green Card.