HAK schaalt bonenmissie op

16-04-2018 (14:28) - Campagnes

HAK start vandaag met een cross-mediale campagne genaamd “Geen week voorbij zonder bonen erbij” en spoort heel Nederland aan om elke week bonen aan de maaltijd toe te voegen.


De kick-off start op maandag 16 april met de eerste van een zestal commercials waarin Herman den Blijker de hoofdrol speelt en op het bekende HAK-land de mooiste gerechten met verschillende bonen bereidt. Daarnaast wordt de campagne ondersteund door vijf foodbloggers (Francesca Kookt, GWESSE van Leonie ter Veld, Leukerecepten.nl, Voedzaam en snel en De Hippe Vegetariër) die gedurende het jaar samen bijna wekelijks recepten zullen publiceren om ieder op hun eigen manier de eenvoud en de variatiemogelijkheden (en vooral hoe lekker het is) van koken met bonen te laten zien. 


De campagne, ontwikkeld en uitgevoerd door het Amsterdamse reclamebureau Etcetera, loopt tot eind 2018 en wordt cross-mediaal ingezet met uitingen op televisie, retail magazines, online, social media en op de winkelvloer.


Credits

Klant: HAK BV – Nicole Freid, Arianne Stroeks
Reclamebureau: Etcetera – Irene Harte
Mediastrategie en inkoop: Initiative – Linda van Geffen
Public Relations: Creative Venue – Lyddia Roy