Hans van der Togt terug op TV voor Guidinc.

21-12-2020 (09:35) - Campagnes

Televisiekijken wordt weer leuk, want creatief bureau Natwerk brengt voor streaminggids Guidinc. Hans van der Togt weer terug op de buis. Van der Togt keerde vrijdagavond terug op zijn omroeperspost tijdens het reclameblok van 19:24 uur, op RTL4. Maar back in business betekent niet back to the same business. Want Hans gaat met zijn tijd mee. Verwacht dus geen aankondigingen over wat de televisie brengt, want zoals hij zelf zegt: “TV is toch hartstikke dood?” De voormalig omroeper nam een minuut de tijd om duidelijk te maken hoe hij Guidinc.-kijkers voortaan door de wirwar van streamingdiensten gaat leiden.

Want naast een televisie comeback, krijgt Hans ook op de socials van Guidinc. zijn eigen ‘Checken of Skippen’ video-kanaal met de beste kijktips. Verder wordt er een online ‘Checken of Skippen’-campagne uitgerold, die bestaat uit bannering en online video.

Jeroen de Goeij van Guidinc.: “Gezien het énorme aanbod aan series, films & documentaires dat in ons land te streamen is, is het overzichtelijk maken voor kijkers een must. We gingen meteen ‘aan’ op het idee van Natwerk om ex-omroeper Hans van der Togt te vragen. Voor de oudere generatie een vertrouwde verschijning, voor de jongere generatie meteen iemand waar je meer van wil zien. We zijn trots dat we Hans aan boord hebben, want zijn kijktips zijn goud!”

Natwerk heeft afgelopen maanden met Guidinc. gewerkt aan een strategisch merktraject waaruit een nieuwe merkbelofte en pay off zijn voortgekomen en waarvan de 'Check of Skippen'-campagne het eerste zichtbare resultaat is. Na deze eindejaarscampagne zal er in 2021 meer werk volgen.