#HatersgonnaLove is 'Beste Branding Campagne'

04-12-2018 (10:22) - Campagnes

Kerst is een periode van vrede, ook op het internet. Dit idee lag ten grondslag aan de kerstcampagne #HatersGonnaLove van Tele2, die afgelopen donderdag werd bekroond met 'Beste Branding Campagne' tijdens de Dutch Search Awards. INDIE, iProspect en Storyboard waren verantwoordelijk voor de campagne.


In de campagne werd online haat beantwoord met een grote glimlach en liefde. Ter promotie van deze kerstgedachte werden er drie influencers ingezet, die zelf ook weten hoe het is om haatreacties te krijgen. Shelly Sterk, Nicolette Kluiver en Kaj Gorgels deelden de campagnevideo op hun sociale media. Daarbij plaatsten ze een persoonlijke noot over hun eigen ervaringen. 
De video kreeg ook nog een vervolg. Daarin is te zien hoe Kaj Gorgels een van zijn online haters verrast met een 'stortvloed aan liefde'. Hij kreeg hier veel reacties op en de video werd vaak gedeeld.