Heinz en Boomerang Agency introduceren Nationale Tostidag

09-02-2018 (08:42) - Campagnes

De tosti is zeer geliefd onder Nederlanders en daarom hebben Heinz en Boomerang Agency een speciale dag gelanceerd. Op 8 februari viert men voortaan de tosti in al zijn glorie en dat kan natuurlijk maar op één manier: door er zelf eentje te eten, én dat te delen op social media met #nationaletostidag.
 

De basis voor de campagne bestaat uit een onderzoek uitgevoerd door onderzoeksbureau Research Now in opdracht van Heinz en Boomerang Agency waaruit blijkt dat maar liefst 96 procent van de Nederlanders gek is op tosti’s. 
 
Heinz en Boomerang Agency hebben daarom 10 tosti’s bedacht voor verschillende momenten; van de Anti-kater Tosti na een avondje stappen tot de Lekker Vlammen Tosti tijdens tentamenweek. Vanzelfsprekend zijn ze allemaal het lekkerst met Heinz Tomato Ketchup. 
 
Boomerang Agency produceerde verschillende social video’s waarin tv-chef Hugo Kennis tosti’s klaarmaakt voor social influencers zoals Kenzo Alvares, Thomas Cox, Charlie van der Ligt en Daphne Tiedink (Daphisticated). Deze influencers vormen een belangrijk onderdeel van de start van de tosti-campagne van Heinz.  
 
Ook na 8 februari wordt de campagne voortgezet. Door middel van social posts en activaties op de winkelvloer zorgen Heinz en Boomerang Agency dat de tosti top of mind blijft bij de consument. 
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.