Heldergroen maakt campagne voor het Liliane Fonds

05-11-2018 (10:38) - Campagnes

Het Liliane Fonds zet zich al ruim 38 jaar in voor kinderen met een handicap in ontwikkelingslanden. Maar er is nog te weinig bekendheid over en begrip voor dit thema bij het Nederlandse publiek. En daarmee blijft ook de betrokkenheid achter. Tijd voor een positieve verandering, vonden ze bij het Liliane Fonds en ze klopten aan bij Heldergroen, het reclamebureau voor merken met idealen.


Marcel Slenders, Manager Communicatie & Werving bij het Liliane Fonds, licht toe: “In de aanloop naar ons 40-jarig jubileum zijn we met Heldergroen en Zigt een traject ingegaan om onze merk- en communicatiestrategie te vernieuwen. Daarbij kwamen we tot de conclusie dat ieder kind dezelfde innerlijke drive heeft om te leven, te leren, te spelen en te lachen. Kortom: alle kinderen willen groeien. Ook kinderen met een handicap in ontwikkelingslanden. Zo zetten we de kracht van het kind centraal in onze campagnes.”


De campagne loopt van november 2018 t/m februari 2019 en verschijnt op tv, radio, online video, display en social.

 

Liliane Fonds - Wat wil jij later worden? from Heldergroen on Vimeo.