Het nieuwe Kras: Van 50+ merk naar ‘de mooiste fase om te reizen’

01-05-2019 (13:40) - Campagnes

Een doelgroep die zich niet laat vangen in leeftijd, maar in levensfase. Plus het gegeven dat je elke reis, hoeveel je er ook hebt gemaakt, wel weer iets nieuws ontdekt. Op basis van deze twee inzichten ontwikkelde Kras Reizen samen met Being There het nieuwe merkidee. 


Van 50+ merk naar dé reisorganisatie voor mensen die zich bevinden in de levensfase waarin ze door een nieuwe vrijheid (weer zonder kinderen en/of werkverplichtingen) en een koffer vol ervaring eindelijk echt kunnen reizen zoals zij dat willen. Met het nieuwe thema ‘Blijf ontdekken’ gaat Kras deze doelgroep in laten zien dat ze zich bevinden in de mooiste levensfase om te gaan reizen. En dat elke reis, of je nu halverwege de 40 bent of eind 80, altijd weer vol zit met prachtige momenten waarop je iets voor het eerst ziet, hoort, doet of proeft. 


Ana Henriques, Manager Branding & Campaigns Kras over deze stap:  “Being There is in staat geweest ons merk heel goed te doorgronden en wist met een scherp inzicht te komen dat resoneert bij deze groeiende doelgroep. Hierdoor ontstaat een inspirerend merkidee waar we jaren mee vooruit kunnen”.

 
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.