'Hoogstpersoonlijk' levert maatwerk aan klanten

07-03-2019 (14:29) - Campagnes

Het kersverse bureau Stick maakte voor kleermakerij NEW TAILOR een nieuwe campagne met als thema 'Hoogstpersoonlijk'. Maar liefst 45 verschillende, op maat gemaakte commercials spreken evenzoveel bestaande klanten van NEW TAILOR aan. Deze commercials zijn vanaf 11 maart te horen op BNR.


Naast deze radiocampagne is er door Stick een serie 1/1 long copy krant advertenties ontwikkeld. Daarin wordt juist invulling gegeven aan de betekenis van 'Hoogstpersoonlijk' voor nieuwe klanten. Roel Wolbrink, NEW TAILOR: 'Eigenlijk heeft Stick precies gedaan wat wij ook doen voor onze klanten: we hebben hiermee echt iets unieks aangemeten gekregen. Iets dat perfect bij ons past; maatwerk dus.'


Daniël Hart (Marketing FD) en Kris Sloot (Marketing BNR): 'We zijn hier hard bezig om op basis van Artificial Intelligence smart radio en journalistiek aan te kunnen aanbieden aan onze doelgroep. Deze New Tailor campagne bewijst dat het echte handwerk ook nog steeds werkt, een mooi eentweetje tussen het reclamebureau en de commercial studio bij BNR. Het laat ook weer zien hoe veelzijdig radio als medium is.'


Credits: 

Bureau: Stick
Klant: NEW TAILOR
Verantwoordelijk bij klant: Roel Wolbrink
Geluid: André Dortmont / FDMG
Fotografie: Sjoerd Spendel


New Tailor - Floris Boesveldt from Wilbert Leering on Vimeo.

New Tailor - Christiaan van Oord from Wilbert Leering on Vimeo.