Hyundai goes pop-up met GUC Agency

19-12-2019 (14:36) - Campagnes

Om zijn elektrische modellen onder de aandacht te brengen, opent Hyundai een door GUC Agency ontwikkelde pop-up store in Batavia Stad Fashion Outlet in Lelystad. Het winkelend publiek kan hier alles te weten komen over Hyundai ’s nieuwste elektrische modellen en op interactieve wijze alles leren over elektrisch rijden.

De Hyundai pop-up store is onderdeel van de Hyundai Electric Academy, het kenniscentrum van het Koreaanse automerk. Bezoekers kunnen door middel van virtual reality, een energieopwekkende dansvloer en een interactieve quiz volledig op de hoogte worden gebracht van de laatste elektrische mogelijkheden op het gebied van automotive. Daarnaast is er een mini art gallery over de voordelen van elektrisch rijden.

De pop-up store is t/m 5 januari 2020 dagelijks te bezoeken.
 

Credits

Opdrachtgever: Hyundai Motor Netherlands
Verantwoordelijke bij opdrachtgever: Jelle Holdinga, Natasja van Groningen
Bureau: GUC Agency
Strategie: Jurgen Retra
Creatie: Richard de Jong, Maxim van Rijs, Florus Groot
Account: Brian Hirman, Hanneke Rikveld