Icemedia ontwikkelt digitale campagne voor GAMMA

19-12-2017 (12:47) - Campagnes

‘GAMMA Dat Mis Ik’ is de naam van de nieuwe campagne, die Icemedia voor GAMMA heeft ontwikkeld. De campagne speelt in op het feit, dat doe-het-zelvers vaak niet over het juiste gereedschap beschikken om de klus te klaren. Of het gereedschap is uitgeleend of het is gewoon kwijt.


Op de campagnewebsite www.datmisik.nl is een klushok van vroeger weergegeven inclusief een verkleurd gereedschapsbord, knipperende TL-verlichting en ronddwarrelend stof. Op de website kunnen bezoekers verschillende soorten gereedschap bekijken en aangeven welk stuk gereedschap wordt gemist. Dit gereedschap kun je winnen. Er gaan tientallen prijzen de deur uit en wanneer er niet gewonnen wordt, ontvangt iedere deelnemer een kortingsbon voor de webshop van GAMMA. 


De promotie is georganiseerd samen met de volgende leveranciers van Intergamma: Bosch, Black & Decker, Fiskars, Gardena, Karcher, Makita en Metabo.


sympathiek en eenvoudig

Erik Jan van Zwieten, CRM Manager bij Intergamma: “De campagne is zeer sympathiek en eenvoudig van opzet, en nu al geslaagd, gezien de grote aantallen deelnemers.”  Sven Rusticus, Managing Director van Icemedia: “Met deze campagne verhogen we op een kwalitatieve manier de naamsbekendheid van GAMMA bij klussers.”