Invalide Nederlandse blogger in internationale Mercedes-Benz campagne
03-12-2018 (16:06) - Campagnes
Het Duitse agency antoni heeft de Nederlandse invalide blogger Marleen Verbeek ingeschakeld om het Duitse automerk Mercedes-Benz internationaal een meer 'menselijk gezicht' te geven.
Geduld, opoffering en liefde staan centraal in deze sympathieke commercial die inderdaad weinig weg heeft van de commercials zoals Mercedes-Benz die tot nu toe heeft laten zien.
credits
Agency: antoni_garage
Managing Director Creative: Matthias Schmidt
Executive Creative Director: Veit Moeller
Creative Director: Christian Kies, Christopher Hoene, Patrick Klebba
Art Director: Mathias Wilke
Writer: Matti Lietsch
Script Development: Niclas Larsson, Matti Lietsch, Mathias Wilke,
Patrick Klebba, Christian Kies, Veit Moeller Chief Creative Officer, Founder: André Kemper
Managing Partner, Founder: Dr. Tonio Kröger
Managing Director: Jörg Schultheis
Client Service Director: Steffen Schuhmann
Account Director: Rebecca Sander-Ott, Steffen Günther
Head of Strategy: Andreas Möllmann
Strategy: Stephanie Dzionara
Campaign Concept: Sebastian Lyman
Executive Producer Agency: Sebastiaan Peters