Invalide Nederlandse blogger in internationale Mercedes-Benz campagne

03-12-2018 (16:06) - Campagnes

Het Duitse agency antoni heeft de Nederlandse invalide blogger Marleen Verbeek ingeschakeld om het Duitse automerk Mercedes-Benz internationaal een meer 'menselijk gezicht' te geven. 


Geduld, opoffering en liefde staan centraal in deze sympathieke commercial die inderdaad weinig weg heeft van de commercials zoals Mercedes-Benz die tot nu toe heeft laten zien.


credits

Agency: antoni_garage 

Managing Director Creative: Matthias Schmidt

Executive Creative Director: Veit Moeller 

Creative Director: Christian Kies, Christopher Hoene, Patrick Klebba

Art Director: Mathias Wilke

Writer: Matti Lietsch

Script Development: Niclas Larsson, Matti Lietsch, Mathias Wilke, 

Patrick Klebba, Christian Kies, Veit Moeller Chief Creative Officer, Founder: André Kemper

Managing Partner, Founder: Dr. Tonio Kröger

Managing Director: Jörg Schultheis 

Client Service Director: Steffen Schuhmann

Account Director: Rebecca Sander-Ott, Steffen Günther

Head of Strategy: Andreas Möllmann

Strategy: Stephanie Dzionara

Campaign Concept: Sebastian Lyman

Executive Producer Agency: Sebastiaan Peters