Je bent meer dan je baan

14-08-2017 (15:08) - Campagnes

Specsavers groeit en is daarom op zoek naar veel nieuwe medewerkers. Om het karakter van het familiebedrijf te tonen ontwikkelde de keten een serie van zes video’s waarin de mensen van Specsavers in de spotlight staan. Het doel van de ‘Je bent meer dan je baan’-campagne is om het DNA van Specsavers op de kaart te zetten en een wervende werking te creëren richting opticiens, audiciens, winkelmedewerkers en retailpartners.

 
In de video’s is te zien hoe een dag uit het leven van een Specsavers medewerker eruit ziet. Niet alleen op de werkvloer, maar ook in het privéleven. De kijker wordt meegenomen in de wereld van de mensen binnen Specsavers. “Wij stellen onze medewerkers voorop binnen onze organisatie en dit willen we graag uitdragen richting potentieel nieuw talent. Door deze persoonlijke touch aan de video’s laten we het karakter en de passie van onze collega’s zien en nemen we de kijker tegelijk mee in de dagelijkse dynamiek bij ons op de werkvloer”, aldus Remko Berkel, algemeen directeur Specsavers Nederland.
 

Grote groeiambities

Specsavers verwacht komend jaar in zowel oog- als hoorzorg nog verder te groeien door in het hele land aanwezig te zijn met kwalitatieve en betaalbare oog- en hoorzorg. Met zes openingen na de zomer ligt het bedrijf op schema om de doelstelling van 10 tot 15 nieuwe winkels in dit boekjaar te realiseren. “Het aantrekken van de juiste opticiens, audiciens en retailpartners is één van de grootste prioriteiten in deze groeiambitie”, aldus Berkel.

Meer over Specsavers in de serie ShopWatch in Fonk 214 (verschijnt 23 augustus)