Justlease biedt autorijders veilig vervoer in coronatijd

28-05-2020 (16:24) - Campagnes

Justlease lanceert een nieuwe private lease campagne met Ford Fiesta occasion. Hiermee haakt de leasemaatschappij in op het feit dat mensen nu liever de auto pakken dan met het openbaar vervoer gaan vanwege de coronacrisis.
 
De Justlease Ford Fiesta occasions private lease campagne bestaat uit een TVC, online video-commercial, radiospot en diverse display uitingen. De campagne is ontwikkeld door Towel en is in minder dan twee weken tijd bedacht, opgenomen en opgeleverd. Werknemers mogen weer vaker naar kantoor. Uit onderzoek naar vervoersgedrag in corona-tijd blijkt dat een fors deel van de Nederlanders (36 procent) na de coronacrisis vaker met eigen vervoer wil reizen. Belangrijkste reden hiervoor is om de drukte in het openbaar vervoer te vermijden. Justlease verwacht dan ook dat de komende tijd meer mensen de auto kiezen. 
 

Credits:

Klant: Justlease
Verantwoordelijk bij klant: Paul Wassenaar, Tom Dwars en Luka Konstantopoulos
Bureau: Towel Media
Uitvoerend producent: Geert Doek
Regisseur: Jan-Paul van der Velden
Productie: Max Kroon
D.O.P.: Danny Noordanus
1st AC: Maarten Jong
2nd AC: Thijs van Geenhuizen
Fotografie: Roel van Koppenhagen
Styling: Nicolas Boyer
Productieassistent: Roel Wouters
Productieassistent: Samuel Bettink
Productieassistent: Beau Hasenaar
Voice Over: Wytske Kenemans