Kids testen Lassie-recepten

05-11-2019 (20:30) - Campagnes

Lassie komt met het bewijs dat hun recepten écht KIDSPROEF zijn. Reclamebureau epidemie ontwikkelde in samenwerking met producent OCC (Online Cookie Collective) de nieuwe KIDSPROEF-campagne voor het rijstmerk Lassie.

Ouders worden elke dag weer geconfronteerd met de meest kritische jury ter wereld aka KIDS! Deze überkritische juryleden kunnen zeuren, klagen en zelfs weigeren te eten als het gerecht ze niet aanstaat. Gordon Ramsay is er niets bij. Om daar verandering in te krijgen, introduceerde Lassie eerder dit jaar samen met epidemie iets nieuws: ‘Kidsproef’-recepten. Deze recepten zijn gezond én lekker! Máár vinden de kinderen dat zelf ook? Om dat te bewijzen, stelde epidemie een extreem kritische jury samen bestaande uit vijf ongeremde kids.
 
Paul Stam (Lassie): “Met deze content bewijzen we dat onze recepten en producten niet alleen makkelijk en gezond zijn, maar ook goedgekeurd worden door kids! Daarbij is het geweldig om te zien hoe de kinderen genieten van onze recepten.”
 
De campagne is vanaf vandaag online.
 

Credits

Opdrachtgever: Lassie Nederland
Verantwoordelijk bij klant: Paul Stam
Bureau: epidemie
Productiemaatschappij & soundmix: OCC & SMP
Producer: Roderick Veling
Regisseur: Marcel Koetze
Edit: HoKei Pang
Colour grading en online: Rik Mahieu
Media: Zoekhelden