Knab bedankt klanten via gepersonaliseerde billboards

24-12-2019 (13:00) - Campagnes

Knab heeft deze week alle 250.000 klanten verrast met een feestelijke bedankvideo. Alle medewerkers van de online bank werden uitgedaagd om hun talenten in te zetten om de klanten op een originele manier te bedanken voor het feit dat ze klant zijn. In de video zien we de zoektocht naar het beste idee, met als hoogtepunt een persoonlijk billboard voor elke klant.
 
Het is traditie bij Knab om klanten tegen het einde van jaar te bedanken. Vijf jaar geleden ontvingen 80.000 mensen een handgeschreven kerstkaart. De campagne ‘Onbezorgd 2018’ ontving zelfs een Gouden Single Shot bij de DDMA E-mail Awards. 
 
Dit jaar zet de online bank een landelijke DOOH-campagne in. Klanten kunnen na het zien van de video toestemming geven om persoonlijk bedankt te worden via een billboard. Iedereen die meedoet hoort later waar en hoe laat zijn of haar persoonlijke billboard te bewonderen is.
 

Credits:

Verantwoordelijk bij Knab: Anne Ruth Groen, Age Huitema
Verantwoordelijke bureaus: Lijm Amsterdam, StoryTEQ, Aanstekelijk, MobPro