Levenslang gratis Unox Good Noodles

04-09-2018 (16:45) - Campagnes

Op Unox Good Noodles kun je lang door en dat maken ze letterlijk waar in een nieuwe activatie. In plaats van een gefotografeerd model met product kiest Unox ervoor consumenten uit te dagen zo lang mogelijk live in een reclame te poseren. Degene die het langste blijft staan wint een levenslange voorraad. DDB & Tribal Amsterdam bedacht de campagne. 


Alewijn Brouwer, marketingmanager bij Unilever: “In de maatschappij van nu wordt doorzetten vaak gezien als ergens voor gaan dat moeite kost en nut heeft. Maar waar blijft dan het plezier? Onze doelgroep wil juist energie steken in dingen die niet alleen maar nuttig zijn. Een compleet seizoen Peaky Blinders bingen, kampioen in FIFA worden met je vrienden, een nieuwe trickshot leren, ook dat is doorzetten. Unox Good Noodles is de snack die ze daarbij helpt. Een snel en hartig tussendoortje, waarna je weer lekker lang door kunt.” Youtubers De Gierige Gasten, samen met Sophie Milzink, JayJay Boske en Gio doen mee. 

 

live

De activatie is uitgevoerd in samenwerking met JCDecaux, Mindshare en Kinetic, wordt ondersteund door productgerichte online en buitenreclame met een packshot, en korte online video’s. De beelden worden onder meer live uitgezonden op verschillende digitale abri’s en mupi’s van buitenreclame-exploitant JCDecaux.