Mannenvriendschap voor Amstel Rusland

15-05-2018 (14:02) - Campagnes

In de nieuwste campagne voor Amstel Rusland door Kingsday 180 wordt laten zien wat mannenvriendschap in Rusland betekent. Je houdt het biertje voor je beste vriend net zo lang vast totdat hij weer terugkomt.


Amstel bier bestaat al sinds 1870 en werd geboren uit de vriendschap tussen twee Nederlandse mannen, de heer de Pesters en de heer van Marwijk Kooy, die samen een betere kwaliteit bier wilden brouwen. Dankzij hun echte vriendschap en hun toewijding aan kwaliteit, zorgden ze voor een revolutie in de brouwerij-industrie. wat ze bijvoorbeeld deeden was de brouwtijd voor bier verlengen met twintig dagen, waarmee ze lieten zien hoe belangrijk de factor tijd is voor een goed glas bier. In meer dan honderd landen wordt Amstel inmiddels verkocht, waaronder in Rusland.


Kalle Hellzen, Executive Creative Director, 180 Kingsday zegt: "De simpelste ideeën zijn vaak het meest charmant en herkenbaar. ’Hold my Beer’ is er daar zeker een van. We zijn erg trots op hoe deze nieuwste versie opvolging geeft aan ons 'Serious About Beer and Friendship’-platform en verder bouwt aan de premium charme, humor en relevantie van het Amstel-merk."

 

credits

Agency: 180 Kingsday
Production Company: Bas Production
Director: Justin Reardon (c/o Double Agent, London)
Line Producer: Alenka Protic
Production Manager: Kristina Mersak
Director of photography: Matyas Erdely
Editor: Fiona Fuchs
Music Company: Sizzer Music, Amsterdam
Sound Design: Stainless Sound, Amsterdam
Sound designer/mixer: Nick Smith
Post Production: MPC, Amsterdam
Post producer: Kayleigh Dugdale
VFX Lead: Ricky Weissman
Colourist: Toby Tomkins @ CHEAT, London
 

Amstel Hold my Beer 2018 from 180 Kingsday on Vimeo.