McDonald's verrast Nederland met opvallende zomercampagne

06-07-2021 (13:35) - Campagnes

McDonald’s heeft een eigen luchballon: de Good Times ballon. Een 'special shape' ballon van maar liefst 40 meter hoog in de vorm van het iconische McDonald’s menu - een Big Mac, Milk Shake en Franse Frietjes. Een symbool van de goede tijden die deze zomer eindelijk weer in de lucht hangen. Dit wordt gevierd met de nieuwe zomercampagne van McDonald’s ontwikkeld door creative agency TBWA\NEBOKO.

McDonald’s nodigt heel Nederland uit om deze zomer mee te vieren. Iedereen kan namelijk een ballonvaart winnen in de Good Times luchtballon. Het enige wat je hoeft te doen is aangeven waarom jij zo graag meegaat.


Good Times op de grond

De luchtballon wordt op allerlei manieren tot leven gebracht. In de McDonald’s App en via social media is er van alles te beleven deze zomer. Een livestream en Snapchat Lens maken het voor iedereen mogelijk om ook vanaf de grond mee te vliegen. Ook zijn er diverse digitale activaties waarmee naast een ballonvlucht ook één van de McDonald’s Summerboxes te winnen valt met een zomerse McDonald’s Must Haves en Voordeelmenu’s.
 

Credits

Klant: McDonald’s
Bureau: TBWA\NEBOKO
Productiemaatschappij: Czar
Muziek: Darius Dante