Messi en Salah strijden om laatste pepsi-flesje

12-02-2019 (11:45) - Campagnes

Pepsi MAX® lanceert vandaag de wereldwijde 2019 voetbalcampagne met de slogan 'Pepsi, for the love of it'. Met deze campagne moedigt Pepsi MAX® mensen aan om alles te geven voor hetgeen waar ze van houden. De 'For The Love Of It'-campagne komt voort uit het merk's eigen liefde voor voetbal. Daarom schitteren Leo Messi en Mohammed Salah in de video. 


In de 'Last Can Standing' campagne nemen de twee iconische frontrunners deel aan een speels duel. Het doel: het laatste blikje Pepsi MAX® dat in de ijskast staat veroveren. Wat daarna volgt is een serie van met actie gevulde trick-shots en ingewikkelde uitdagingen als ze head-to-head gaan voor de felbegeerde cola.


'Het was ontzettend leuk om de nieuwe commercial met Pepsi MAX® op te nemen – het is een concept dat doordrenkt is van humor en voetbal-skills. Ik hoop dat de campagne van dit jaar de voetbalfans blijft aanmoedigen om hun passie en liefde voor het spel te omarmen', aldus Leo Messi. 'Ik ben superblij om te zien dat de samenwerking met Pepsi MAX® wereldwijd gaat en ik ben enthousiast over wat de toekomst gaat brengen', voegt Mohamed Salah toe.