Nationale-Nederlanden brengt doelen dichterbij

02-10-2017 (16:30) - Campagnes

Tribal DDB Worldwide, Amsterdam heeft voor Nationale-Nederlanden een bijzondere film ontwikkeld voor Beheerd Beleggen, een product dat mensen die niet actief met beleggen bezig willen zijn, de kans biedt om dat toch te doen.


De film speelt in op een universeel herkenbaar scenario – het willen bereiken van doelen en dromen die vaak onbereikbaar lijken. Beleggen kan uitkomst bieden, maar de kennis is doorgaans beperkt en tijd is er al helemaal niet. Vandaar dat mensen behoefte hebben aan deskundige en toegewijde hulp.


Beheerd Beleggen

Dat is dan ook de belofte van Beheerd Beleggen: met de hulp van experts kom je verder. Met het product wordt het beleggen uitbesteed aan beleggingsexperts van Nationale-Nederlanden. Zij hanteren een beleggingsniveau dat bij hun klanten past, waardoor klanten er zelf niet dagelijks mee bezig hoeven te zijn of experts hoeven te worden. 


In de film wordt het idee van doelen realiseren tot leven gebracht. Het gaat over Ruud, steward bij een luchtvaartmaatschappij, wiens passie het componeren van muziek is. Bijna al zijn vrije tijd stopt hij in het schrijven van composities. Ruuds grote droom is dat een groot orkest ooit een van zijn eigen composities zal uitvoeren, maar verder dan de lokale harmonie hebben zijn stukken het nog niet geschopt.

mensen met een passie

Ruud wordt benaderd en gevraagd om deel te nemen aan een documentaire over mensen met een passie, niet wetend wat hem te wachten staat: het Metropole Orkest, dat een compositie van hem perfectioneert en uitvoert.

De film en een teaser zijn online te zien.