Nationale Nederlanden weet wat er speelt

15-11-2019 (16:27) - Campagnes

In de nieuwe campagne van Nationale Nederlandenzien we wat er volgens de verzekeraar speelt onder Nederlanders – en hoe Nationale-Nederlanden daarop inspeelt met producten en diensten.

In de nieuwe campagne zien we diverse Nederlanders, ieder met hun eigen uitdagingen, dromen en behoeften. Zoals Machteld Cossee, één van de ruim 300.000 Nederlanders met een visuele beperking in Nederland, die ondanks haar visuele beperking een marathon wil rennen. Als supporter van alle hardlopers vindt Nationale-Nederlanden het belangrijk dat iedereen mee moet kunnen doen en helpt Nederlanders zoals Machteld via Stichting Running Blind.


Credits

Bureau: J. Walter Thompson Amsterdam Creative Partner: Bas Korsten
Creative lead: Niels Bredemeijer
Creatives: Jasper Korpershoek, Marius Gottlieb Executive Strategy Director: Jan Bouts Business Lead: Erik-Jan Koense
Producer: Anne Cliff
Screen Director: Marco van Prooijen
Merk: Nationale-Nederlanden
Manager Branding en Events: Daniel Doornhein Brand- en Sponsormanager: Francis van den Brink Brandmanager: Mirjam van Deursen
Productie: CAKE Regisseur: Joey de Leeuw Producer: Levi Wilbrink
Fotograaf on-set: Iris Duvekot
DOP: Thijmen Doornik
Editor: Emiel Nuninga
Grading: Remi Lindenhovius @ STORM Post-production: STORM
Muziek: Massive Music Geluid: Hielke Praagman Voice-over: Jennifer Hofman