Nieuw bij de Actua Groep: Private Lease Used

29-07-2020 (12:42) - Campagnes

Na een pitchtraject met 3 bureaus heeft de Actua Groep ervoor gekozen om de branding en lancering van haar nieuwste financiële product 'Private Lease Used' bij rebranding bureau Revitalize neer te leggen. De eerste resultaten van de samenwerking zijn een verfrissende visuele merkidentiteit en een B2B-campagne gericht op de werving van autobedrijven als platform participanten.
 
In de campagne wordt Private Lease Used op een laagdrempelige manier uitgelegd en de win-winsituatie voor klant en autobedrijf feestelijk benadrukt.

Raymond Peters (Directeur Operationele Processen & Commercie van de Actua Groep) over de samenwerking: De Actua Groep heeft zich bij haar bureaukeuze in het pitchtraject laten leiden door de reactie op de creatieve voorstellen van potentiële consumenten en haar Automotive partners. Daarbij koos 80% van de respondenten voor de visuele merkidentiteit van Revitalize. Ook na de pitchfase heeft het bureau de wensen van Actua weten te vertalen naar een prachtig eindresultaat. De Private Lease Used campagnes slaan onwijs goed aan. Grote autobedrijven sluiten zich massaal aan om een eigen private leasepark op te bouwen!
 

Credits

Verantwoordelijk bij klant: Raymond Peters, Tobias Prinsen (Actua Groep)
Verantwoordelijk bij bureau: Michael Versélewel de Witt Hamer (Revitalize)
Model: Myrthe op ’t Eijnde
Video & fotografie: Mark Engelen
Edits & animatie: Edwin Stevens
Sound design: Jeroen van Gessel (Lab-3)
 

PLU - BEDRIJVEN FINAL from Michael Verselewel de Witt Hamer on Vimeo.

PLU - KLANTEN FINAL from Michael Verselewel de Witt Hamer on Vimeo.