Nieuwe campagne 50-plus dating Ourtime: 'Samen van het leven genieten'

18-02-2020 (11:21) - Campagnes

50-plus datingservice Ourtime heeft een nieuwe tv-campagne gelanceerd met de pay-off ‘Samen van het leven genieten’. Daarmee refereert de datingservice aan de levenslustige levensstijl van de ruim 2 miljoen single 50-plussers in Nederland.
 
Vijftigplussers blijken gemeenschappelijke interesses en hobby’s heel belangrijk te vinden in hun zoektocht naar een partner. De campagne benadrukt de positionering om samen te genieten van het moment. Zou zien we in de tv- commercial Karen en Luuk die elkaar via Ourtime hebben gevonden door hun gezamenlijke liefde voor wandelen. ‘Samen van het leven genieten’ loopt nog tot einde jaar en wordt in vijf Europeese landen uitgerold.
 

Credits

Verantwoordelijke bij Meetic:
CEO Match Group EMEA & APAC: Alexandre Lubot
CEO Meetic Group: Matthieu Jacquier
CMO: Céline Boudière
Brand & Consumers VP: Jérôme Rivière
Marketing Manager: Hortense Canel
Junior Marketing Manager: Pau Esteve
VP Business Line: Marion Graff
Verantwoordelijke Creatie:
Reclamebureau: Steve, Paris
Director: Jesse Salto
Copywriter: Aurélie Bouix
Mediaplanning: Havas
PR: Coopr