Nieuwe campagne Canei viert het leven

03-10-2017 (09:31) - Campagnes

Canei gaat terug naar zijn roots: Italië. In de nieuwe campagne staat La Vita Frizzante centraal. 3sixtyfive heeft influencers Vita & Elise bereid gevonden om de campagne aan te jagen. 
 

La Vita Frizzante

Onderdeel van de campagne is ook het online magazine La Vita Frizzante, waar vanaf nu verhalen, avonturen en tips te vinden zijn om een frisse lifestyle met een Italiaans tintje te omarmen. Ambassadrices Vita & Elise, beter bekend als Blonde Tigers, nemen Frizzante Originale mee in hun bruisende leven op YouTube en Instagram. Hun avonturen zijn ook weer terug te vinden op La Vita Frizzante.
 

samenwerking

De campagne die hoort bij de herpositionering van Canei is een gezamenlijke inspanning van meerdere bureau's binnen de Endeavour Group waartoe 3sixtyfive sinds 2017 is toegetreden. Pixelindustries is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het online magazine, DBOM deed de online advertising campagne en Hellodialog verzorgt de emailmarketing.
 

herpositionering

De herpositionering is al een tijdje geleden in gang gezet. VBAT maakte een nieuw packaging design die aansluit bij de stijlvolle Italiaanse frizzante wijnen waar Canei het eerste exemplaar van was in 1975. 
VBAT gaf Canei ook een nieuw flesprofiel. Daarnaast is de receptuur veranderd, de drank is iets minder zoet en krijgt daardoor een meer volwassen uitstraling.