NIVEA lokt goede daden uit in kerstcampagne

20-12-2017 (12:14) - Campagnes

Onder het thema ‘Laat je hart spreken’ creëerde NIVEA een drietal 'random acts of Christmas kindness' waar mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken met de verborgen camera worden gevolgd om te zien of er daadwerkelijk hulp wordt geboden. Wie helpt er zomaar een ander die hij helemaal niet kent? Deze mensen werden door NIVEA direct verrast. 
 

Wie help jij deze december? 

Gedurende de maand december zagen we door heel Nederland mensen die wel wat hulp konden gebruiken. Een jongetje dat worstelt met een enorme kerstboom, een moeder met een kindje die haar tas met kerstballen laat vallen en twee zusjes die net een Euro te kort komen aan de kassa voor een kerstcadeautje. Op het moment dat mensen hen te hulp schoten en zorgde voor een goede kerst, werden zij zelf verrast en verzorgd door NIVEA. Zorg in de vorm van de hartvormige giftbox inclusief persoonlijk wenskaartje.
 

Voor wie laat jij je hart spreken?

Deze hartvormige giftbox introduceert Nivea speciaal voor de feestdagen, aan de hand van een drietal films die zowel online als op TV te zien zijn. Voor wie laat jij je hart spreken? FCB Amsterdam is verantwoordelijk voor de strategie, concept en, samen met Fast Forward Film verantwoordelijk voor de productie van de campagne.