Noise maakt boomhut voor Praxis

26-04-2018 (16:33) - Campagnes

Met mooi weer gaan mensen weer naar buiten, ook om te klussen. Dat is de achterliggende reden van de campagne van Noise voor Praxis, waarin het samen maken van een boomhut centraal staat. 


Marcel Wortel, creatief directeur NOISE: “Nadat we in het najaar van 2017 een nieuwe weg zijn ingeslagen met de 'Wij zijn gemaakt om te maken' campagne, hebben we dit voorjaar iets meer gefocust op het pure plezier van samen dingen maken. Het bouwen van een boomhut vergt daarnaast de optimale combinatie van creativiteit en handigheid. Dat is precies het snijvlak waar Praxis sterk in is qua productaanbod en dienstverlening." 


Alexandra Kloos, Brand & Marcom Manager Praxis: “Of je nou een tuinhuis maakt, je huis opknapt of je tuin aanpakt, het is onze missie om onze klanten altijd verder te helpen. Daarvoor bieden we onze klanten gedetailleerde, online stappenplannen, handige workshops, persoonlijk winkeladvies en natuurlijk relevante aanbiedingen. En ja, ook alles om op een veilige en slimme manier een boomhut in elkaar te zetten." 


De nieuwe campagne bestaat uit een TVC, meerdere radiocommercials, online uitingen en een online platform, social en een doorvertaling naar folder en winkelvloer.

 

credits

Opdrachtgever: Praxis
Verantwoordelijke bij opdrachtgever: Alexandra Kloos, Jasper van Orden, Sylvia Smit.
Bureau: NOISE
Creatie: NOISE
Account: NOISE
Productiemaatschappij: Omar Perineau Films
Regisseur: Guy Goossens.
Producer: Omar Perineau
DOP: Noel Schoolderman
Editor: Lisette van der Lee
Geluid: Audentity – Niels den Otter
Post-productie: Darlings Post Production