Nuon start vervolgcampagne ‘Luisteren geeft energie’

11-09-2017 (16:21) - Campagnes

Met een nieuwe, geïntegreerde campagne geeft Nuon met specifieke klantbeloftes verdere
verdieping aan de merkpositionering ‘Luisteren geeft energie’. In deze campagne staat het
waarderen van langere relaties centraal.
 
 
Friso Westenberg, marketingcommunicatie manager Nuon: “Iedereen kan zeggen dat klanten
op nummer 1 staan maar als je er niets mee doet, bijft het bij woorden. Wij doen het anders
met Nuon Blijven Loont en Nuon Exclusief. Wij willen laten zien dat wij onze klanten écht
waarderen. Deze campagne draait om hen en niet om ons. Na de online soft launch van
afgelopen vrijdag hebben de eerste 5000 klanten hun Exclusiefpunten al verzilverd. ”
 

Gijsbregt Vijn: “Iedereen heeft wel een Ome Jan in zijn omgeving. Iemand die altijd voor
iedereen klaar staat en daarvoor wel wat vaker gewaardeerd mag worden. Met de TVC laten
we op een emotionele manier zien wat waardering doet voor mensen en hoe Nuon haar
klanten waardeert.”
 

Credits

Bureau: Lemon Scented Tea
Regie: Bram van Alphen
Productiemaatschappij: hazazaH
RTV-producer: Sander Heeroma
Geluid: LAB-3
Postproductie: Captcha!
Verantwoordelijk bij klant: Friso Westenberg, Helma Verstoep