Oatly start Early Bird Activism campagne

08-11-2021 (13:47) - Campagnes

Oatly’s nieuwste campagne is op veel plekken in te zien én te proeven. Oatly’s Early Bird Activism campagne start op 8 November met de lancering van een campagnewebsite die bezoekers bewust maakt van de milieueffecten van een ontbijt met dierlijke producten. Ook worden OOH, DOOH, print- en online advertenties ingezet om de boodschap te verspreiden en zul je ook tijdens het boodschappen doen bij Albert Heijn niet om de campagne heen kunnen. Early Birds die vroeg beginnen met werken bij een vestiging van WeWork zullen er dagelijks aan worden herinnerd om vaker plantaardig te ontbijten.
 
Ook biedt Oatly samen met Yoghurt Barn consumenten een pakketdeal aan voor plantaardige ontbijtjes. In dit pakket zit ook een patch zodat Early Birds kunnen tonen dat zij een duurzame keuze maken. En samen met Gorrilas gheeft Oatly 2000 gratis plantaardige ontbijtjes weg en biedt het merk samen met 20 cafés een gratis koffie met Oatly Barista aan tijdens het eerste uur dat de cafés open zijn.


Met de nieuwe campagne vraagt het haverdrankbedrijf de aandacht voor de impact van zuivel op het klimaat.