OHRA haakt in op gele hesjes

16-06-2019 (16:28) - Campagnes

OHRA lanceert een nieuwe tv-commercial “Bermtoerisme” voor haar autoverzekering middels het vaste OHRA-stel dat vakantie viert langs de Franse snelweg. Noodgedwongen, zo blijkt als een takelwagen hen voorbij rijdt.
 
Gelukkig blijft OHRA hulp sturen, want met een all-risk autoverzekering krijg je in het buitenland direct hulp. Het begeleidende nummer ‘La Ballade des gens heureux’ is van Gérard Lenorman.
 

Credits

Klant: OHRA
Verantwoordelijk bij klant: Bianca Knispel-Teuling, Brenda Gerritsen-Brouns, Brett Gaasbeek 
Concept: Antoine Houtsma, Marcel Hartog
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Jolies van Rijn, Willemijn van Eeghen
Producer bureau: Sandra Derogee, Merel Groenenboom
Productiemaatschappij: Holy Fools
Producer: Wikke van der Burg
Regisseur: Mattias Schut
DOP: Menno Westendorp
Offline editor: Kapsalon – Marc Bechtold
Online: Ton Habraken
Grading: Laurens Orij
Geluidsstudio: FC Walvisch