Ook Bol.com richt pijlen op kerst

07-12-2017 (09:37) - Campagnes

Sinterklaas is het land uit, dat betekent dat de blik gericht kan worden op de kerstdagen. Ook bol.com lanceert zijn kerstcampagne. Dit jaar wil de webshop het thuisgevoel creëren met een kersthuis. 

 

kerstgasten

Het kersthuis is ingericht met verschillende artikelen uit de winkel van bol.com. Uiteraard mogen kerstboom en andere kerstversieringen niet ontbreken. Daarnaast ontwikkelde bol.com een content platform. Op kersthuis.bol.com word je ontvangen door het Nederlands-Belgisch gastduo Grietje & Dempsey en er komen opvallende gasten op bezoek. Naast stylisten Emilie & Sabine van Huizenjacht, komen de nodige vloggers en foodies langs. Ook FIFA kampioen Koen Weijland brengt een bezoekje aan het gezellige huis. De boodschap is duidelijk: het moet de mooiste kerst ooit worden.
 
De campagne zal aangekleed worden met een tv-commercial en diverse bureaus hebben hard gewerkt om het kersthuis tot leven te brengen. 
 

credits

Campagnestrategie, -regie & concept: Etcetera
Online strategie, concept & platformontwikkeling: Born05
Concept & ontwikkeling tvc: Etcetera
Contentstrategie & ontwikkeling: Born05 & VICE
Productiemaatschappij online content, CGI & tvc: Lukkien
Bouw en hosting kersthuis: Lukkien
Muziek tvc: Sizzer
Geluidsnabewerking tvc: Earforce
PR: LEWIS
Media: MEC
 
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.