Out of Home specialisten starten gezamenlijk eigen project

05-01-2022 (16:48) - Campagnes

Ze hebben zich afgelopen nacht flink in het zweet gewerkt: de Out of Home specialisten van exploitanten JCDecaux, Clear Channel en Exterion Media. Vol overgave hebben zij in zes grote steden HORNBACH’s abriposters aangebracht. Met deze opvallende reclame geeft de projectbouwmarkt vervolg aan haar campagne "Het is niet slecht, want het is jouw project".
 
Maarten Post, Hoofd Marketing & Communicatie HORNBACH Nederland: “Veel klussers herkennen zich erin, en die herkenning werkt aanstekelijk. Mensen delen massaal voorbeelden van imperfecties uit hun klusprojecten met ons en op social media zien we dat de slogan ook gebruikt wordt in andere situaties. Bijvoorbeeld door thuiskoks, die tijdens de feestdagen een net-niet-baksel serveerden."
 

Unieke samenwerking exploitanten

Het vervolg van de crossmediale campagne start vandaag. De opvallende out of home reclame is het resultaat van een unieke samenwerking tussen exploitanten JCDecaux, Clear Channel en Exterion Media. Waar de eerstgenoemde voor het concept tekende, is de campagne dankzij samenwerking met de andere twee partijen tot een succesvolle uitwerking gekomen. Middels bestickering hebben zij de abriposters ogenschijnlijk uit de caissons laten hangen. De specials zijn te zien in Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Tilburg, Utrecht en Zaandam. Op diverse plekken verspreid over het land hangen nog eens duizend abriposters waarmee de HORNBACH de schoonheid van imperfectie viert.
 

Credits

Verantwoordelijk bij de klant: Maarten Post en Carlijn van Liempd-Frunt
Concept: JCDeceaux
Creatie: JCDeceaux, Clear Channel en Exterion Media
Mediabureau: Mediaplus | Mediaxplain