Pak vijf minuten vakantie met Kanzi

06-10-2020 (11:25) - Campagnes

Kanzi wil het vakantiegevoel nog even vasthouden met de nieuwe campagne met zanger, rapper en songwriter Glen Faria. Creatief bureau Natwerk ontwikkelde de campagne voor het appelmerk. 
 
De nieuwe Kanzi-appeloogst wordt in Nederland muzikaal ingeluid met de vrolijke Caraïbische klanken van ‘Vijf Minuten Vakantie’ van Faria. De campagne startte op 1 oktober en bestaat uit onder meer radiospots, advertenties, YouTube clip, Social Media en opvallende verpakkingen. Insteek van de campagne is tijd voor jezelf nemen en genieten: eet een Kanzi-appel en kom even los van je werk, de drukte, de verplichtingen. Je waant je daarmee vijf minuten lang op vakantie, waarna je weer vol opgeladen door kunt gaan.
 
Over de totstandkoming van de samenwerking zegt Helen Schoots, marketingmedewerker van Kanzi: ‘Natwerk bedacht vorig jaar een eerste succesvolle muzikale campagne met Trafassi. Dit jaar maakten ze voor ons de match met Glen. De frisse sound en de tekst van het nummer, passen weer 1-op-1 bij ons merk en zijn vormend geweest voor weer een fantastische samenwerking. We hopen natuurlijk dat de single een grote hit wordt.’