Paradepaardjes

24-09-2019 (15:06) - Campagnes

De RAI in Amsterdam staat van 23 tot en met 26 januari weer in het teken van het meest aansprekende paardensportevenement van ons land: Jumping Amsterdam. Een internationaal evenement dat naast een sportief spektakel ook ieder jaar weer één groot feest is. Aan TCC wook dit jaar de taak om dit alles op een opvallende manier aan te kondigen.
 
The Communication Company (TCC) uit Breda is inmiddels al tien jaar verantwoordelijk als creatieve partner van het event. Zo werd er 10 jaar geleden een sterk merk opgebouwd dat nog steeds werkt vanuit dezelfde insteek: de kernwaarden van Jumping Amsterdam (topsport, volksvermaak én typisch Amsterdams) die samenkomen als één opvallend geheel.
 
Voor de komende editie viel de keuze op de bekende karikatuurtekenaars op de Dam. In plaats van een persoon is het dit keer een paard dat als model fungeert. Deze visual zal gebruikt worden voor verschillende middelen, van outdoor en advertenties tot social en display.


Credits

Strategie: Cees Faes
Creatie: Hans van Mook, Sid van Zijp, Bram van de Riet
Account: Valerie Elich, Eef Baggermans
Klant: Annemarike van Putten-Bunschoten, Irene Verheul