Pearle introduceert een Goed Zicht Gesprek

13-04-2021 (12:33) - Campagnes

Pearle Opticiens koos voor de combinatie Havas Lemz en Havas Brussel als nieuwe strategisch-creatieve partner voor Nederland en België. Samen hebben de bureaus de nieuwe overkoepelende positionering en visuele identiteit van Pearle vertaald.
 
De eerste geïntegreerde campagne wordt in Nederland gelanceerd op 7 april. Pearle introduceert namelijk een nieuwe dienst, het Goed Zicht Gesprek.

Voorafgaand aan de uitgebreide oogmeting vindt voortaan een intakegesprek plaats. Daarin wordt niet alleen met klanten gesproken over klachten en wensen met betrekking tot hun zicht, maar ook over hun levensstijl en wat echt belangrijk voor ze is, zodat het beste passende advies en de optimale oplossing kan worden geboden.
 
Credits
Creatie: Bram Tervoort (Nederland), Werner van Reck (Belgie)
Account: Ellen Mesdag, Daniël Boulet
Strategie: Lianne Heite
Content Producer: Marga Bierema
Regie: Bram van Alphen (HazazaH)
Dop: Myrthe Mosterman NSC
Edit: Govert Janse
Grading, Online: Barry Clarke, Captcha
Muziek: Cris&Jef Music
Geluid: AMP.Amsterdam
Fotografie Stills : Anne van Zantwijk

Pearle | Goed Zicht Gesprek from Havas Lemz on Vimeo.