PlayStation introduceert spelletjesavond 2.0

19-12-2017 (13:26) - Campagnes

Spelletjesavond is al een eeuwenoud begrip. PlayStation speelt in op deze traditie in hun nieuwe campagne voor PlayStation PlayLink. Met PlayStation PlayLink speel je diverse verschilllende spellen op interactieve wijze met je vrienden in een innovatieve spelletjesavond 2.0, en échte nieuwe manier van spelen.


Met PlayStation PlayLink wil PlayStation een nieuwe doelgroep enthousiast maken over de PlayStation met diverse innovatieve gezelschapsspellen: That’s You!, Knowledge is power, Singstar Celebrations, Hidden Agenda en Frantics. Om de nieuwe doelgroep te introduceren met PlayStation PlayLink bedacht BrandDeli, in samenwerking met Mediacom en Motion Content Group, short stories die bestaan uit drie lagen: Laag 1: Hoe werkt het?, Laag 2: Fun! En Laag 3: Testimonials. 
 

Playlink

Om de testimonials zo natuurlijk mogelijk te laten zijn, doet PlayStation een oproep op de BrandDeli zenders om onderdeel te zijn van de nieuwe PlayStation commercial voor PlayLink. Uit de inzendingen wordt een groep vrienden en een familie uitgekozen die de PlayStation PlayLink spellen mogen testen. Er is gekozen voor 2 doelgroepen om zoveel mogelijk personen aan te spreken. De ervaringen van de familie en vrienden worden gebruikt om uit te leggen hoe PlayStation PlayLink werkt, hoe leuk het spel is als gezelschapsspel en de ervaringen in beeld te brengen. 
 

De short stories worden ingezet op passende doelgroepzenders van BrandDeli om PlayStation’s nieuwe doelgroep zo goed mogelijk te bereiken. 
 
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.