Positieve boodschap Hillenaar Outdoor langs snelwegen in heel Nederland

24-03-2020 (14:46) - Campagnes

‘Stay home, stay strong, stay positive’. Dat is de boodschap van de nieuwe, landelijke campagne die Hillenaar Outdoor vandaag gelanceerd heeft. De positieve boodschap is van af nu te zien op reclamemasten langs de snelwegen en op abri’s en billboards.
 
‘We steken iedereen een hart onder de riem. En tegelijkertijd zetten we ons netwerk in om mensen bewust te maken van het feit dat ze thuis moeten blijven. Deze Corona crisis moeten we samen te lijf gaan’, laat Jeroen Hillenaar, algemeen directeur van Hillenaar Outdoor weten. Zijn netwerk heeft een groot landelijk bereik. ‘Dat zetten we op deze manier zinvol in voor een positieve boodschap.’
 

Maatschappelijke verantwoordelijkheid

Het bedrijf wil met deze actie maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen. ‘Er is ruimte op ons netwerk doordat veel reguliere campagnes zijn uitgesteld. Tegelijkertijd hebben mensen behoefte aan steun en wil de overheid benadrukken dat iedereen echt thuis moet blijven. Al deze elementen brengen wij nu samen in een grote landelijke campagne. Daar komen tienduizenden mensen per dag mee in aanraking want ons bereik is heel groot. We dragen graag ons steentje bij. Zolang het nodig is blijven we deze boodschap voor het voetlicht brengen. Met steeds wisselende uitingen en zowel landelijk op onze grote masten als regionaal op Abri panelen en Billboards.’
 

Veerkracht

Hillenaar hoopt dat alle inspanningen ertoe leiden dat Nederland de Corona crisis snel verslaat. ‘Dat is de verantwoordelijkheid van iedereen. Van de overheid, van individuele burgers en ook van ondernemers. Met de campagne die we nu uitrollen hopen wij daaraan een bijdrage te leveren. Ook al is deze maar klein.' Hij ziet de toekomst vol vertrouwen tegemoet. ,,Nederland is een land met veerkracht en een krachtige economie. We komen hier sterker uit.'