Pricewise in het nieuw

04-10-2021 (11:58) - Campagnes

Vandaag lanceert Pricewise haar nieuwe campagneconcept: Helemaal Pricewise! De nieuwe campagne, ontwikkeld door The Creative Shopping Center, draagt de vernieuwde merkbeleving uit van de online vergelijkingswebsite. De rust die je ervaart als je écht zeker weet dat je goed zit. Het gevoel dat je krijgt als je 'Helemaal Pricewise' bent, wordt in vijf nieuwe commercials uitgedragen. Er is een commercial voor energie, telecom thuis, auto, zorg en een verzamelspot. Naast nieuwe commercials, wordt het campagnethema ook doorgevoerd op andere touch points zoals de website.
 
Met de nieuwe campagne neemt Pricewise definitief afscheid van Bob en Emmy, in de bekende formats met Paul Haenen. "Hiermee genereerden we naamsbekendheid. Het is nu tijd om het merk te laden," vertelt Eveline Eberhardt, Head of Marketing bij Pricewise. "We willen onze missie 'mensen helpen de juiste keuze te maken' doorvertalen naar het gevoel dat je krijgt als je de juiste keuze maakt. Met ons nieuwe campagneconcept dragen we die boodschap echt uit."
 

Verbreding productaanbod

Xander Snijders, Chief Brand Officer bij Pricewise, voegt daaraan toe dat het productaanbod van Pricewise steeds groter wordt. "Lag de focus voorheen op energie, tegenwoordig kan je bij ons voor veel meer terecht. Denk bijvoorbeeld aan ruim tien verschillende soorten verzekeringen, internet- en sim only-abonnementen. Die diversiteit creëert de behoefte aan een overkoepelende merkstrategie, waarbij we minder op markt-, en meer op brandniveau communiceren."
 

Credits

Creatie & Productie The Creative Shopping Center
Regie: Gijs Veerhoek
 
 

Pricewise 25' from THE CREATIVE SHOPPING CENTER on Vimeo.