#reinventmemories-campagne van HP krijgt vervolg met zangeres Maan

08-06-2018 (12:39) - Campagnes

HP en Maan de Steenwinkel – winnares van het zesde seizoen van The voice of Holland – introduceren een video als ode aan alle herinneringen die Maan heeft samen met haar drie beste vriendinnen. De video, ontwikkeld door Edelman, is onderdeel van de HP Reinvent Memories-campagne die Edelman momenteel uitrolt voor het merk.
 

De campagne draait om het tastbaar maken van herinneringen. Deze blijven te vaak verstopt op een smartphone en die vele momenten verdienen beter, door ze on-the-go te printen. De video, genaamd #genietmomentjes, speelt zich af in Kroatië, waar de beste vriendinnen van Maan de populaire zangeres verrassen door met de HP Sprocket Plus hun mooiste herinneringen op een persoonlijke manier weer tot leven te brengen.
 

Stefan Vermeul,
marketingmanager bij HP, zegt: “De video met Maan en haar beste vriendinnen is een perfect vervolg op de eerste video, die draaide om Claartje Rose en haar familie. Samen met Edelman Amsterdam zijn we bijna een jaar geleden begonnen met het uitrollen van de #reinventmemories-campagne in Nederland. Wij zijn erg blij met het resultaat en de partnership met Maan, haar ‘on-the-go’-leven past heel goed bij HP’s nieuwste gadget: de HP Sprocket Plus. Niet alleen Maan, maar iedereen, is constant bezig met het maken van herinneringen. In de drukke tijd waarin we tegenwoordig leven vergeten we wel eens waar het echt om draait en waar we nu eigenlijk vandaan komen. Edelman helpt ons met het tot leven brengen van die visie.”