Riedel introduceert Bubbelfrisss

27-05-2019 (17:17) - Campagnes

Riedel en DDB Unlimited starten deze week de campagne voor het nieuwe product en merk: BubbelFrisss. Jongeren ervaren via social media en school veel druk van hun omgeving.  Zo laten ze zich regelmatig opleggen waar ze aan moeten voldoen. Dat mag allemaal wel wat luchtiger.
 
BubbelFrisss moedigt hen daarom aan om hun eigen ding te doen, met een vette knipoog in de vorm van een *burp*. De Nederlands hiphop-artiest Ronnie Flex zingt in de nieuwe commercial niet alleen een speciale versie van zijn nieuwe hit ‘Haal me naar boven’, maar speelt hierin ook de hoofdrol. Overige middelen die worden ingezet zijn radio, online en social.
 
BubbelFrisss is een nieuwe frisdrank met een intens fruitige smaak en sprankelend water. Het is verkrijgbaar in 5 smaken en vergeleken met andere frisdranken lekker laag in calorieën (19kCal per 100 ml). 
 
Bas Boswinkel (Algemeen Directeur Riedel): “Met BubbelFrisss willen we de markt voor frisdrank opschudden. Samen met DDB Unlimited hebben we een campagne ontwikkeld die zowel grote impact als groot resultaat moet gaan opleveren”.
 
Frank Huiberts (CEO Unlimited): “We zijn trots naast Appelsientje en Coolbest, dit nieuwe merk van Riedel te kunnen helpen met onze performance propositie.'
  
 
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.