Selmore en Skoda blijven werken aan de zaterdag

04-01-2018 (09:32) - Campagnes

Een zoekgeraakte knuffelbeer van je kinderen zorgt voor het nodige avontuur op je vrije zaterdag. Bij de intensieve zoektocht naar het pluizige beestje kun je wel een ŠKODA Kodiaq gebruiken. Hoewel de oplossing vaak dichter bij is dan je zou denken. Dit alles blijkt uit de nieuwe ŠKODA-campagne van Selmore.

 

zaterdag

Ook in 2018 blijft het automerk de focus leggen op de zaterdag. En dan met name het comfort dat een gezinsauto je kan bieden op deze dag. In de nieuwste video wordt de ergste nachtmerrie van iedere ouder werkelijkheid: een van de kinderen is de lievelingsknuffel verloren onderweg. 
 

sequential messaging

De video hoort bij de introductie van de nieuwe ŠKODA Kodiaq. Selmore en ŠKODA maken daarbij gebruik van sequential messaging. Na het zien van de film wordt je online getarget met een tweede film, die op zijn beurt weer linkt naar de online car configurator. 
 

credits

Klant: ŠKODA
Titel: Zaterdag campagne 2017 – TVC Kodiaq ‘Knuffel’
Creatives: Jakko Achterberg en Niels Westra
RTV Director: Hanneke Kampschreur
Account verantwoordelijk: Anja Froeling, Kim de Winter
Strategie: Gijs de Bruijn
Klant verantwoordelijk: Klaas Pieter Roemeling, Berno Schokker
Mediabureau: MediaCom
Mediabureau verantwoordelijk: Tessa Stallinga, Josine Tol
Productiemaatschappij: Czar
Regisseur TV: Jonathan Elbers
Producer TV: Josepha Dhondt
D.O.P. / Cameraman TV: Rutger Storm
Offline studio: MRTN
Offline editor: Martin Heijgelaar
Online studio: STORM
Grading: George Balatoni
Geluidsstudio: The Ambassadors
Geluidstechnicus: Rens Pluijm
Muziek: On the road again – Willie Nelson (Clearance via Massive Music)