Slim kiezen met Mobiel.nl

03-04-2018 (15:04) - Campagnes

In de zoektocht naar een nieuwe telefoon en een abonnement krijgt de consument te maken met een groot woud aan mogelijkheden. Mobiel.nl biedt in een nieuwe campagne die door The Odd Shop werd gemaakt de consument gemak en overzicht.


In de merkcampagne komt de mobiele jungle letterlijk tot leven. De hoofdpersoon is vastberaden en niet onder de indruk van wat er allemaal op hem afkomt. Aan de hand van Mobiel.nl kan hij makkelijk een keuze maken voor zijn nieuwe telefoon en abonnement.

 

mobieltjes als vogeltjes

Thomas Borsboom, directeur van Mobiel.nl: “We zijn klaar voor een nieuwe stap in de geschiedenis van Mobiel.nl. De afgelopen maanden is er hard gewerkt aan de totstandkoming van de campagne. Wij zijn erg trots op het eindresultaat en kijken vol verwachting uit naar het positieve effect op onze organisatie”.


Niels de Wit, Creatief Directeur van The Odd Shop: “Ik ben blij met het resultaat. Een campagne die eruit springt en gebaseerd is op een sterke insight. Ga er maar aan staan als een bureau langskomt en vertelt dat ze een unieke wereld willen creëren waar watervallen bestaan uit emoji’s en mobieltjes rondvliegen als vogels.”

 

credits

Titel: Wie slim kiest, kiest mobiel.nl
Klanten : Mobiel.nl
Eindverantwoordelijke klant: Thomas Borsboom, Maarten Roomer, Lonne Landsmeer
Bureau: The Odd Shop
Account: Jip van den Bergs, Manirma de Vries, Willemijn Reuvers
Creatie: Niels de Wit, Robert van der Lans
Design: Bas Aarse
Productiemaatschappij: Sounds like film
Regie: Niels de Wit, Robert van der Lans
DOP: Jeroen Simons
Editor: Rogier Gerritsen
Geluid: Nando Eweg