Social first campagne van Fiorito Limoncello van GoodKarma

23-12-2021 (09:30) - Campagnes

Het Amsterdamse limoncello merk Fiorito Limoncello, opgericht door de Italiaanse broers Fiorito, waarvan rapper Lil Kleine en zijn zakenpartner Nathan Moszkowicz ook partner zijn, nodigt mensen in een social first campagne uit om de feestdagen samen met vrienden thuis te vieren. 
 
Oprichter Franco Fiorito: ‘Vanuit onze Italiaanse roots en als familiebedrijf hechten wij enorm veel waarde aan het samenzijn met familie en vrienden tijdens kerst. Het is een zwaar jaar geweest en net als iedereen zijn we redelijk klaar met alle corona maatregelen. Dat wil echter niet zeggen dat we er geen gezellig feestje van kunnen maken. Want ons motto blijft, when life gives you lemons, make limoncello’’.
 
Broer Benno Fiorito: ‘De campagne is al in november geschoten voor de recente lockdown en regelgeving. Maar ook toen voelden we al aan dat de kerstdagen dit jaar in zeer kleine kring thuis gevierd zouden worden. Daarnaast wilden we mensen laten zien dat limoncello het hele jaar door gedronken kan worden bij feestelijke gelegenheden, of je dat nu puur doet als shot of lekker in een cocktail met ijs, tonic en citroen.'
 
De campagne is ontwikkeld door GoodKarma en draait op Instagram en YouTube en op de social kanalen van Fiorito en Lil Kleine.