Storyboard ontwikkelt nieuwe campagnes Rimmel London en Max Factor

26-09-2019 (13:20) - Campagnes

Influencer- en contentspecialist Storyboard heeft de nieuwe Benelux campagnes van Rimmel London en Max Factor, beiden onderdeel van Coty Benelux, ontwikkeld. De campagnes worden deze week gelanceerd met voor beide merken een nieuwe merkambassadeur.
 
Quinty Trustfull is het nieuwe gezicht van Max Factor en actrice Robin Martens gaat samenwerken met Rimmel London. Martijn de Kemp, CEO, Storyboard Media: ‘We kregen van Coty de uitdaging om voor twee iconische merken campagnes te ontwikkelen die verder gaat dan de traditionele media-uitingen. Voor het eerst is er een sterk fundament gelegd door middel van de TVC, tag-on en key visuals, en is er daarnaast een volledig on- en offline storytelling programma dat we het komende jaar samen met de merkambassadeurs uit zullen rollen.” Offline is de campagne vertaald naar een activatie op de winkelvloer van Kruidvat en Etos.
 
Storyboard en Coty werken al langer samen. Zo was Storyboard al verantwoordelijk social content strategie voor Rimmel London en Max Factor.