Storyboard strikt Bridget Maasland voor campagne tegen extra kilo’s

02-03-2020 (10:01) - Campagnes

De 45-jarige presentatrice Bridget Maasland verschijnt de komende maanden als gezicht van de nieuwe campagne voor afslankprogramma PowerSlim. Via verschillende kanalen volgen we de weg naar haar ideale gewicht, met als kers op de taart een exclusieve shoot en interview met Vrouw Magazine.
 
Content- en influencerbureau Storyboard bedacht een slimme PR-strategie waarin Bridget de hoofdrol speelt. De campagne bestaat onder andere uit een samenwerking met RTL Boulevard en verschillende PR-momenten, en heeft een looptijd van een jaar. Via haar eigen socialmediakanalen en die van PowerSlim houdt Bridget haar fans op de hoogte van haar afslankavontuur. Vrouw Magazine krijgt de primeur om Bridget te interviewen.
 

De perfecte match

Martijn van de Kemp, CEO van Storyboard: ‘PowerSlim richt zich op moeders die het maximale uit het leven willen halen. Data toonde al aan dat Bridget een uitstekende match is, daarnaast neemt ze haar volgers op Instagram (307K) iedere dag mee in haar drukke werkschema en gezinsleven. Als het haar lukt om in korte tijd af te vallen, dan inspireert dat anderen ook. Bridget is de laatste tijd natuurlijk veelvuldig in het nieuws, wat aan de basis staat van onze PR-matige samenwerking met PowerSlim.’
Powervrouw